Twoje dane osobowe będą wykorzystywane do przetwarzania Twojego zamówienia, wspierania korzystania z tej witryny oraz do innych celów, o których mówi nasza polityka prywatności
1. Informacje ogólne
1.1 Właścicielem sklepu jest firma PARTNER FOR YOUR BUSINESS MIŁOSZ JARCZOK wpisana do rejestru przedsiębiorców w Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej. Siedziba firmy: ul. Ochodzka 72B; 43-518 Ligota; NIP 6521666472, Regon: 242988410.
1.2 Zamówienia można składać przez Internet telefoniczne lub za pośrednictwem poczty email.
1.3 Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Wystawiamy faktury VAT do każdego zamówienia.
1.4 W razie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt pocztą elektroniczną lub telefoniczny.
1.5 Użytkownicy sklepu mają zakaz przesyłania treści o charakterze bezprawnym lub sprzecznym z zasadami współżycia społecznego.
1.6 Do korzystania ze strony sklepu zaleca się używanie następującej konfiguracji sprzętowej: przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej lub Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej lub Google Chrome w wersji 16.0 lub nowszej lub Opera w wersji 10.0 lub nowszej z włączoną obsługą, JavaScript i cookies. Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024 x 768 pikseli.
2. Formy płatności
2.1 Akceptujemy następujące formy płatności: szybkie przelewy realizowane za pośrednictwem systemy przelewy24.pl, przy odbiorze, przelew na konto na podstawie faktury proformy.
2.2 Przy wpłacie za pośrednictwem systemu przelewy24.pl odbiorcą wpłaty jest Spółka PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, operator serwisu przelewy24.pl, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, a nie nasza firma.
3. Dostępność towaru
3.1 Wszystkie produkty prezentowane na stronie znajdują się w naszym magazynie.
3.2 Maksymalny termin wysyłki zamówienia przez każdego ze sprzedających wynosi 48 godzin (dni robocze). Większość przesyłek jest nadawanych w ciągu 24h.
3.3 W przypadku złożenia zamówienia na bardzo dużą ilość produktów termin realizacji zamówienia może się wydłużyć. W takim przypadku będziemy kontaktować się z Klientem w celu ustalenia terminu realizacji zamówienia.
4. Formy dostawy/Koszty przesyłki
4.1 Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firm kurierskich oraz część produktów może zostać nadana do Paczkomatów InPost:
4.2 Koszty przesyłki wynosi 19 zł brutto i jest niezależny od wybranej metody dostawy/płatności/ilości zamawianych produktów.
4.3 Zamówienia o wartości przekraczającej 500 zł netto (569 zł brutto) wysyłane są bezpłatnie.
5. Prawo zwrotu (odstąpienia od umowy)
5.1 Nasza firma gwarantuje Państwu możliwość zwrotu (odstąpienia od umowy) całego zakupionego u nas towaru bądź jego części w terminie do 30 dni od daty otrzymania przesyłki.
5.2 Prawo do zwrotu dotyczy wyłącznie konsumentów w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego.
5.3 Koszt odesłania towaru do sklepu ponosi kupujący.
5.4 Nie pobieramy żadnych prowizji za odesłanie pieniędzy za zwrócony towar. Pieniądze zwracamy do 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
5.5 W przypadku zwrotu całości zamówienia (odstąpienia od umowy) zwracamy pełną jego wartość wraz z ewentualnymi kosztami przesyłki, które Klient zapłacił (podczas składania zamówienia).
5.6 Towar może być zwrócony gdy jest pełnowartościowy
5.7 Formularz zwrotu można porać tutaj
6. Reklamacje – niezgodność towaru z umową
6.1 W przypadku wykrycia wady podczas użytkowania produktów w ciągu 2 lat od momentu dostarczenia przesyłki Klient ma prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową.
6.2 Prosimy o odesłanie do nas przesyłki wraz z krótkim opisem wady. Sklep zobowiązuje się do usunięcia wady w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, a jeżeli będzie to niemożliwe to do zwrotu całej wpłaconej kwoty lub do wymiany produktu na nowy. Dodatkowo sklep zwróci wszystkie koszty przesyłki poniesione przez Klienta.
6.3 Koszt przesyłki zwrotnej w przypadku towarów reklamowanych ponosi sprzedający.
Adres do zwrotów:
Packitup.pl, ul. Górnicza 107, 43-502 Czechowice Dziedzice, tel: +48 537 878 537
7. Ochrona danych osobowych
7.1 Państwa dane osobowe podawane podczas wypełniania formularza z zamówieniem wykorzystywane są wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Nie są one, ani nigdy nie będą przekazywane innym podmiotom. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawienia, aktualizacji lub ich usunięcia.
7.2 Operatorem danych osobowych jest firma PARTNER FOR YOUR BUSINESS MIŁOSZ JARCZOK z siedzibą ul. Ochodzka 72B; 43-518 Ligota.
7.3 Wszystkie formularze, w których wpisywane są dane Klientów zabezpieczone są protokołem szyfrującym SSL 128 bitów zapewniającym najwyższe bezpieczeństwo przesyłania danych.
7.4 Podczas wizyty w sklepie packitup.pl zapisywane są na urządzeniu Klienta niewielkie pliki tekstowe tzw. cookies. Dzięki nim możliwe jest zapamiętywanie m.in. danych do logowania czy też zawartości koszyka.
Użytkownik może samodzielnie w dowolnym momencie zmienić ustawienia swojej przeglądarki w zakresie stosowania plików cookies, określając warunki ich przechowywania i dostęp do urządzenia.
Ograniczenia w stosowaniu plików cookie mogą utrudnić lub uniemożliwić korzystanie z strony sklepu packitup.pl
8. Postanowienia końcowe
8.1 Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym.
8.2 Klient, który jest Konsumentem, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/…